10 de juny a les 13.30h a la Sala Municipal
El dissabte 10 de juny, el Grup d’Interculturalitat del Centre amb la col·laboració de l’Escola d’Adults Enric Camón, us convidem a participar en una trobada, on al voltant del menjar i de la música ens ajuntarem arenyencs i arenyenques amb diferents arrels geogràfiques i culturals, incloent catalans de tota la vida. La idea és compartir i gaudir plegats d’una bona estona.
Vivim en societats cada vegada més plurals i això és una gran oportunitat per una comunitat humana per enriquir-se i créixer. També és cert que podem viure els uns al costat dels altres sense massa interacció, la qual cosa es font d’estereotips dels uns sobre els altres, amb el risc que acabin en prejudicis i estigmes que obstaculitzin la bona convivència i veïnatge d’un poble.
L’acte del dia 10 serà una trobada senzilla. L’objectiu principal, és que amb motiu de menjar i ballar, puguem saludar-nos, conèixer-nos el nom, conversar i riure. Alhora, tindrem l’oportunitat d’assaborir el menjar i la música d’arenyencs i arenyenques de diferents orígens.
Us encoratgem a venir, i si podeu, aportar un plat o beguda típica de la vostra cultura, millor que millor, incloent evidentment, menjar tradicional d’aquest país o de la vostra tradició familiar. No cal fer una gran quantitat, orientativament seria la quantitat que correspondria a les persones que vingueu i un mica més. La coberteria i altres accessoris estaran disponibles. Si no podeu aportar cap plat, però teniu ganes de venir, no ho dubteu. Tothom hi està convidat.
Per completar la jornada, ballarem de manera informal i ho volem fer amb música de diferents tradicions, que sigui adient per ballar.
Tot i no ser obligatori, a nivell pràctic ens aniria bé que ens informéssiu si penseu venir i ens aportéssiu els enllaços web de les cançons al correu: centre@centremoral.cat.
Us podeu adreçar a aquests mateixos correus per a qualsevol qüestió.
Us hi esperem amb ganes de passar-ho bé i de conèixer-nos una mica més.
