Al Centre xerrem amb Joan Lluís Bozzo

Divendres 23 d’octubre a les 20:30h a la Sala Corrioles

Després de l’èxit de la primera xerrada amb l’Eloi Vila, continuem el cicle Xerrades a la Corrioles amb el conegut i prestigiós actor i director de teatre Josep Lluís Bozzo.

Ha estat actor i director de Dagoll Dagom formant part d’obres tan conegudes com “Mar i cel”, “Els pirates”… A més del teatre, ha intervingut en les sèries televisives “Oh! Europa” , “Oh! Espanya”, “La memòria dels Cargols” i “Psico express”, de les quals ha estat coprotagonista, director i coguionista a “La sagrada família”

En aquesta xerrada “Teatre i vida”…“Es parlarà de com i per què el teatre forma part íntima i orgànica de les nostres vides com a individus i com a societat. Com funciona la relació actor/espectador que suposa la coincidència d’aquests dos en l’espai i en el temps, és a dir en la representació. Quines són les claus bàsiques per a entendre i crear-se una opinió pròpia d’un espectacle teatral tant des del teatre professional com de l’amateur. Característiques del Teatre Musical… Tot exemplificat amb els espectacles que he muntat, escrit i participat al llarg de cinquanta anys de carrera.”

Preu:

  • Soci: Gratuït
  • No soci: 10€

INFORMACIÓ IMPORTANT: Tots els assistents han d’adquirir entrada per poder accedir a la xerrada. L’aforament és limitat.

Entrades properament disponibles!

IMPORTANT!

Recordeu que haureu d’ensenyar el carnet de soci en entrar a l’espectacle.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.